marți, 17 iulie 2012

Promisiunea pentru Avram

Tessy: Bună, Bubico! Ce s-a întîmplat?
Bubico: Bună! Uite sunt trist!
Tessy: Dar de ce? Este o zi aşa frumoasă azi!
Bubico: Tocmai. Mama mi-a promis că azi mergem în parc şi o să mâncăm şi o   îngheţată, şi nu s-a ţinut de cuvânt.
Tessy: Îmi pare rău. Dar ce s-a întâmplat?
Bubico: Pe mama a sunat-o sora Ana, spunând că are nevoie de ajutor, că cei mici sunt bolnavi. Şi mama s-a dus să o ajute.
Tessy: Dar Bubico, mă bucur că mama ta poate să o ajute pe sora Ana.
Bubico: Cred ar trebui să mă bucur şi eu, nu?
Tessy: Aşa este. Eu ştiu o poveste despre cineva care a făcut o promisiune şi a trecut mult timp până să o împlinească. Vrei să îţi spun?
Bubico: Da.
Tessy: Povestea este despre Avram. Vezi tu, Dumnezeu i-a promis lui Avram că va fi tatăl multor neamuri.
Bubico: Ce promisiune! Să aibă copii şi nepoţi mulţi?
Tessy: Da, şi Dumnezeu i-a promis acest lucru lui Avram când deja avea 75 de ani şi nici un copil!
Bubico: Uau!
Tessy: Şi au trecut mulţi ani, Avram a ajuns la 99 de ani şi nevasta sa Sara tot nu născuse nici un copil!
Bubico: Ce bătrân! Un adevărat moşneag!
Tessy: Şi Dumnezeu i-a zis că peste un an va avea copilul! Ştii ce a făcut Sara când a auzit că va avea un copil la 90 de ani, în timp ce Avram urma să aibă 100 de ani?
Bubico: Bănuiesc că şi-a cumpărat multe Pampers şi lapte praf...
Tessy: Nu, Bubico, pe atunci nu exista Pampers! Sara a început să râdă în sinea ei.
Bubico: Dar Sara era prea bătrână pentru a mai putea naşte!
Tessy: Tocmai asta a gândit şi ea! Dar Avram a crezut că Dumnezeu îi va da un urmaş, şi Dumnezeu şi-a ţinut promisiunea! Sara şi Avram au avut un fiu numit Isaac!
 Bubico: Mă gândesc că dacă Avram a putut aştepta 25 de ani pentru un bebe, pot şi         eu să atept o zi până să merg în parc!
Tessy: Dar ştii că Dumnezeu ne-a făcut nouă o promisiune?
Bubico: Ne-a făcut o promisiune?
Tessy: Da! Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Său Fiu, şi aici e promisiunea, ca oricine crede-n El să nu piară, ci să aibă viaţă veşnică!
Bubico: Ce frumos! Să trăim veşnic în locul pe care Isus ni l-a pregătit în cerul minunat!
Tessy: Noi trebuie să Îl credem pe Dumnezeu şi să Îl ascultăm pentru a primi darul Său minunat!

Bubico: Haideţi să cântăm Cerul e un loc minunat, vreţi copii? (cântăm Cerul e un loc minunat) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu