marți, 17 iulie 2012

Păstorii din Betleem

Tessy: Nu pot să cred ce s-a întâmplat. Eu chiar nu pot să cred...Așa ceva nu s-a mai          auzit de când e lumea!!!
Bubico: Ce nu poți să crezi, Tessy? Ești nervoasă sau mi se pare mie?
Tessy: Normal că sunt nervoasă...
Bubico: Cred că te-ai trezit cu susul în jos...Poate ai visat urât...
Tessy: Nu am visat urât, din contră, am visat ceva foarte frumos. Dar sunt supărată din cauza păstorilor noștri...Unde au plecat așa de repede, și cum au putut să ne lase singuri?
Bubico: Eu nu sunt supărat pe păstori, și eu aș fi făcut la fel în locul lor...Dar spune- mi, Tessy, ce ai visat?
Tessy: Se făcea că au coborât niște îngeri din cer, aici pe câmpie, și au început să cânte așa de frumos...cred că au vorbit și cu păstorii, dar nu îmi amintesc ce spuneau...În timp ce cântau, mi se făcea pielea de găină, chiar dacă sunt oaie...Totul părea așa real.
Bubico: O, Tessy, dar nu ai visat, totul a fost aievea...
Tessy: Cum, nu am visat, vrei să spui că....
Bubico: Da, da, da, a fost ceva extraordinar. Îngerii au coborât aici și au spus că astăzi, în Betleem s-a născut Mântuitorul cel mult așteptat....Isus.
Tessy: Ce înseamnă Mântuitor?
Bubico: Mântuitor înseamnă salvator, vindecător, cel care izbăvește.
Tessy: Și ce au mai spus îngerii?
Bubico: Le-au spus păstorilor să meargă la Betleem, și acolo, într-un staul, îi vor găsi pe Iosif, Maria, și Isus, care este înfășat în scutece și culcat într-o iesle.
Tessy: Într-o iesle? Cum nu înțeleg. El, care este Mântu.....Salvatorul lumii? În iesle miroase urât. Pufff
Bubico: Da, și eu m-am mirat, mă așteptam să se nască într-un palat...să aibă pătuț din aur, și mulți slujitori.
Tessy: Așa-i?
Bubico: Dar gândește-te, Tessy, poate învățăm ceva din asta, nu crezi?
Tessy: Nu știu...Dacă tu zici...
 Bubico: Dacă Isus, care este Fiul lui Dumnezeu, a venit așa de simplu pe lume, poate         vrea să fie un exemplu pentru noi și pentru oameni, să fim și noi simpli ca El. Și     nu bogăția contează, ci inima, ai uitat?
Tessy: Cred că ai dreptate. Și poate din același motiv, îngerii i-au anunțat pe păstori, care sunt și ei oameni simpli...Vai, dar oare ce cadouri vor da păstorii Pruncului? Atunci când mergi să vezi un bebe trebuie să îi duci un cadou...
Bubico: I-am auzit pe păstori spunând că ei îi vor da Pruncului inimile lor, și I se vor închina. Ce frumos!
Tessy: Mie mi-a plăcut mult cântecul îngerilor.
Bubico: Și mie mi-a plăcut, Tessy. Îți amintești versurile?
Tessy: Nu, eu dormeam când au venit îngerii, și m-am trezit abia la cântecul lor, dar nici atunci nu eram trează de tot.
Bubico: Îngerii cântau: „Slavă lui Dumnezeu în locurile preaînalte și pace pe pământ între oamenii plăcuți Lui.”
Tessy: Ce frumos...dar spune-mi, îngerii nu s-au speriat?
Bubico: Ba da, s-au speriat, și încă foarte tare...și eu m-am speriat. Dar Îngerul le-a zis să nu se teamă, pentru că vestea pe care le-o va zice va fi o mare bucurie pentru toți oamenii...
Tessy: Și eu mă bucur că Isus s-a născut... Știi ce, cred că și noi ar trebui să ne închinăm lui... Doar că...
Bubico: Doar că ce?
Tessy: Nu știu cum mă pot închina...
Bubico: Poți să îi dai inima ta, să ai grijă să vorbești frumos și să îi respecți pe cei mai mari, să ai grijă de cei care sunt mai mici decât tine, să fii silitoare la școală, să o ajuți pe mămica ta... și să nu mai fugi de la Păstor, Tessy...
Tessy: Nu o să mai fug de la Păstor... și o să mă străduiesc să fiu cuminte...
Bubico: Cred că trebuie să mergi la culcare acum, ca și celelalte oi... Eu o să am grijă de voi...
Tessy: Bine... Sunt așa de fericită că Isus s-a născut. Noapte bună!
Bubico: Noapte bună!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu