marți, 17 iulie 2012

Despre Crăciun

Tessy: Sunt asa de fericită, Bubico...vine Crăciunul...
Bubico: Da, si eu sunt foarte fericit. Este sărbătoarea mea preferată...
    Tessy: Si a mea...Îmi place să primesc cadouri si să merg la cumpărături cu mama...si mâncarea este atât de delicioasă în perioada asta...
Bubico: Astea sunt motivele pentru care Crăciunul este sărbătoarea ta preferată?
Tessy: Trebuie să recunosc că mai este un motiv: ador să decorez bradul...
Bubico: O, Abby, dar spune-mi, știi ce sărbătorim la Crăciun?
Tessy: Desigur, Crăciunul este...un timp frumos în care oamenii se bucură de cadouri, de familie si mai ales de mâncare...
Bubico: Sunt asa de trist să aud asta...Crăciunul este total altceva, sau ar trebui să fie, Abby...
Tessy: Altceva? O, Bubico, Crăciunul nu este o sărbătoare a bucuriei?
Bubico: Ba da este...a bucuriei că Isus a venit pe lume si s-a născut. Noi sărbătorim nașterea Sa.
Tessy: A, da, ai dreptate Bubico, uitasem de Isus...dar familia mea acordă mai mult timp cumpărăturilor si decoratiilor, si asa am uitat complet de Isus...
Bubico: Asa ceva nu ar trebui uitat Tessy, Isus a venit aici pe pământ pentru noi, care suntem păcătoși. Apoi a murit pe cruce pentru noi, ca să ne putem împăca cu Dumnezeu...
Tessy: Vai, Bubico, acum că îmi spui toate astea, mă întreb: Oare cum se simte Isus la toate astea. Este ziua Lui si abia dacă ne amintim de El.
Bubico: Ei bine, cred că este trist...
Tessy: Si asta înseamnă că nu ne mai iubește?
Bubico: Abby, Isus ne iubeste pe toti, chiar dacă noi nu Îl iubim, si chiar dacă suntem răi. Din cauză că ne iubește a venit pe pământ.
Tessy: Si crezi că mă poate ierta pentru că sunt rea...am mințit mult si am gândit urât de multe ori, o dată i-am spart capul unui coleg...Si am stricat semnificația sărbătorii Crăciunului...
Bubico: Dacă îti pare rău cu adevărat, si dacă îl rogi, o să te ierte...
 Tessy: Ce bine...chiar îmi pare rău si o să Îl rog să mă ierte...Dar spune-mi mai multe despre ce înseamnă Crăciunul...si cum ar trebui să sărbătoresc...
Bubico: Știi ce au făcut magii când L-au vizitat pe Prunc?
Tessy: I-au dat cadouri?
Bubico: Da, i-au dat cadouri si I s-au Închinat...
Tessy: O, dar ce cadou I-ar place lui Isus? Chiar nu știu...
Bubico: Isus ne vrea pe noi, și vrea inima noastră...Vrea să ne ierte de păcat și vrea să trăiască în viața noastră.
Tessy: Deci Isus vrea inima noastră. Si cum mă pot închina? Trebuie să îi cânt?
Bubico: Da si asta, dacă în inima ta este pacea Lui, o să îti vină să cânți. Dar te poți închina printr-o viată trăită frumos, adică atunci când ajuți, sau încurajezi pe alții, tu te închini...
Tessy: Si când vorbesc frumos, si când o ascult pe mama și pe tata?
Bubico: Da, Abby si atunci te închini...Este greu să faci lucruri bune, dar tot ce trebuie să faci este să îl chemi pe Isus să intre în inima ta si să te ierte...Atât trebuie să faci ca să fii salvat.
Tessy: Asta pot să fac, să-L chem în inima mea, dar eu nu pot face lucruri bune...sunt rea.
Bubico: Știu asta, Tessy, dar după ce Isus intră în inimioară, El te va ajuta să trăiesti frumos...El va vorbi cu tine si îti va arăta ce trebuie să faci...
Tessy: Multumesc pentru ce mi-ai spus, Bubico. O să merg acasă și o să citesc povestea despre nașterea lui Isus și despre magii care L-au vizitat.
Bubico: Așa să faci. Acum trebuie să plec. Ne vedem mai târziu! La revedere!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu